Williams gåva från Sykulan <3

 Lilla William fick en namnfilt med matchande pillekudde från Sykulan.se
 Så här kan man slå in filten om man vill ;) på toppen la jag en snuttis som även den kommer från Sykulan.se
Färg på filt: Gräddvit, Brodyrfärg: brun
 
Den enda som nu inte har en namnfilt är ju Michael, haha. Sykulan skickade en gåva till Michael när han föddes med en jätte söt filt där det stod: God natt min skatt och såklart med matchande pillekudde. Det var en överaskning till mig. <3 De har väntat på att jag ska beställa en personlig filt till Michael, men jag har bara varit för lat för att beställa en till honom, eftersom att han redan har en filt. Det kanske är dags att ge honom ett till hans födelsedag? ;)
 
kram,
Melissa

Kommentarer
Postat av: Nisha

Tusen tack till er igen finaste och bästa present William fick :)))
Och tack för en jätte trevlig kväll alltid lika trevligt kram på er

2013-01-17 @ 21:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0