Dags att flytta bloggen! =)

Jag vill meddela er att bloggen kommer att flyttas till en ny bloggportal nämligen, vimedbarn.se. Ni loggar in som vanligt på www.mellose.seDet blir inte så stora förändringar för er förutom att designen kanske ändras lite. 
 
Det är dags att ändra plattform från min nuvarande plattform (blogg.se), då jag upplever att dem ofta har problem med blogg.se app och deras bloggverktyg.  Dessutom bloggar min vän Linda där och hon är väldigt nöjd med deras bloggplattform/verktyg. Så jag beslutade mig för att skapa ett nytt konto där. =)
 
Jag hoppas att mina gamla och nya läsare hänger med dit och fortsätter att följa min resa vad gäller mitt nya företag: modas.se, mitt arbete som stylist & frilansare, min vardag som mamma & fru, massor av inspiration och även mer därtill. 

 
Adressen hit är som vanligt: www.mellose.se
 
Hoppas ni hänger med i svängarna! =)
 
Kram,
Melissa

Kommentarer
Postat av: Jema

Det gör du rätt i blogg.se krånglar jämt. Blir tokig! Lycka till och klart vi hänger med i svängarna ;)

Svar: Härligt gumman!<3<3<3
Melissa

2013-01-07 @ 23:27:16
URL: http://jemayousef.blogg.se
Postat av: isla

åhh va spännande :) Lycka till vacker!

Svar: Tack korban!<3
Melissa

2013-01-08 @ 10:09:20
Postat av: apelsin

klart som vanligt jag o mina sis hänger med din blog :))

Svar: härligt =)
Melissa

2013-01-09 @ 00:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0