Mums ❤


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! jen ny öäasare här har följt din blogg i drygt en vecka nu och jag älskar den ! Eftersom att du är så grym med smink och sånt så är du nog den bästa personen man kan fråga om....haha jag brukar inte använda smink och hatar foundation ,jag har en väldigt fet hy med inte finnar men inte heller perfekt hy men fet e den iallafal. Vet du vad man kan använda för att få bort det och vilket smink som passar bäst bara för att täcka och se frächare ut ? jag har frågat på åhlens och de rekomenderade mig mac`s puder

tacksam för svar=))

Svar: Hej hej!Välkommen hit och jag hoppas att du kommer att trivas här med mig =)
Jag äääälskar sheer cover och tycker att man ska satsa på mineral make up! Speciellt om man är lite fetare i hyn, då mineral make up låter huden andas utan att täppa igen porerna som många foundations gör. Det som är viktigt är att använda bra hudvårdsprodukter som är anpassade för fet hy.Lycka till! =)
Kramis
Melissa

2013-01-13 @ 20:15:11
Postat av: Anonym

Hej Mellissa! Jag har försökt få fram Nathalies hemsida (hon som gör libanesisk mat) men det går inte. Jag har provat att klicka på länkarna som du har skrivit samt googlat, men jag får bara upp en ruta där jag måste skriva in lösenord.. Vet du varför?

Ha det bra!

Svar: Hejhej, hon har lagt ner sin blogg för tillfället. Men du hittar hennes facebooksida här: http://www.facebook.com/FoodbynattUf?fref=ts
kramis
Melissa

2013-01-14 @ 09:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0