Härliga söndag ❤

Hej alla fina,
Hoppas ni mår bra ❤

Hoppas ni har haft en skön helg hittills. Här hemma har det varit lugnt och skönt men ändå stressigt med lillen. Han flyger nu för tiden med gåstolen. Vi kallar honom Michael Schumacher, hehe

Ikväll ska vi hälsa på min barndomsvän Nisha och hennes man Johan. De har fått en söt liten pojk som heter William och vi ser verkligen fram emot att träffa honom och såklart även stora syster Jennifer ❤ vi får hoppas att Michael sköter sig ;)

Kramis


Kommentarer
Postat av: anna

Vad duktig du är på att hitta på orginella och fina presenter. Måste uppskattas som tusan av en nybliven förälder. Du får gärna vara min kompis också ha,ha.
Kram

Svar: Hej Anna!Jag älskar att ge bort personliga gåvor och köper oftast från Sykulan! Det är minnen som man kan bevara tills att barnen blir äldre. Kläder man får växer barn snabbt ur och glöms bort väldigt fort. Men det är smaksak ;)
Jag är kompis er alla mina läsare så klart!
Puss å kram Anna =)
Melissa

2013-01-13 @ 19:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0