Bra löshår på Beautynet.se!

Hej :) 

Hoppas allt är väl! 
Grymt bra blogg som jag läser dagligen.. O otroligt söt liten pojke ni har!! 
Tänkte fråga om du har tips på hårförlängningar (clips), vilken är den bästa på marknaden tkr du? Har redan långt o tjockt hår men till fester känner jag ibland för att ha ännu mer volym eller hästsvans utan att det ser för kort ut.. Tacksam för svar! Kram
 

Hej Lina,
Tack vad roligt att du uppskattar bloggen.
Eftersom att jag jobbar med löshår nästan varje helg så anser jag att Poze löshår som finns att köpa på Beautynet.se är helt klart bäst! Kika in deras hemsida! De har en bra massa utbud på löshår. Tänk på att löshåret finns i olika längder.
Lycka till! =)
 
 
Kram,
Melissa

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej!

Jag har ganska tunt hår o undrar vad jag kan göra för att få volym. Just nu har jag alltid mittbena o de håret har absolut ingen volym så de hänger bara rakt ner. Bör jag sätta in löshår för att de ska se tjockare ut eller kan jag använda mig av några produkter som kan ge håret volym?

Tack på förhand & tack för en grym blogg

Svar: Hej Jennifer!Du bör använda schampo & balsam som ger volym. Det finns lite olika produkter för att få volum t ex Root lifting spray från Björn Axén som man spryar i hårbotten i olika Passéer (man gör detta på handukstorkat hår). Det finns även hor mousse med volym effekt som man kan ha i håret innan man fönar det.
Ett annat sätt att skapa volym är att klippa håret i etapper.

Men att ha löshår hema med clips är aldrig dåligt då det håller i flera år och man kan ha i det i håret för att ge extra volym och längd under speciella tillfällen.

Lycka till!
Kram
Melissa

2013-01-10 @ 20:07:50
Postat av: Melissa

Gillar ditt namn haha :), har gått igenom dina sminkningar och du är verkligen grym! Kan inte du tipsa om sminkprodukter för fet hy? Tycker att det är så svårt med smink, önskar att jag var lika duktig som dig. Ha en bra dag, kram

Svar: Haha jag gillar också ditt namn =)Tack snälla. Det var roligt att höra. =)
Jag äääälskar sheer cover och tycker att man ska satsa på mineral make up! Speciellt om man är lite fetare i hyn, då mineral make up låter huden andas utan att täppa igen porerna som många foundations gör. Det som är viktigt är att använda bra hudvårdsprodukter som är anpassade för fet hy.Lycka till! =)
Kramis
Melissa

2013-01-10 @ 21:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0