Angelinas gåva från Sykulan =)

Som ni vet så älskar jag att ge bort personliga gåvor och presenter, och därför skulle såklart även lilla Angelina få en namnfilt med matchande pillekudde från Sykulan.se.
 
Färg på filt: Gräddvit med rosa brodyr
 
Istället för att ha motiv på pillekudden, ville jag testa något annorlunda nämligen att ha Angelinas födelsedatum, vikt, längd och tid broderat på kudden. Det blev riktigt bra och jag funderar på att göra en liknande till Michael. =)
 
Jag rekommenderar sykulan ofta, eftersom att jag är en väldigt nöjd kund, men också för att ge er tips på vad ni kan köpa till de små. =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Melissa,

Tänkte bara fråga är din man syrian eller vart kommer han från namnet Fabio låter inte syriskanskt?

Svar: Hej hej, Jo min man är Syrian.Min kära svärmor är modern och döpte min make till Fabio efter att ha läst en romantisk roman och fronfiguren hette tydligen Fabio och valde därefter att döpa min make till det. Jag vet att det är ett ovanligt namn.
Kram
Melissa

2013-01-07 @ 14:33:10
Postat av: S'

Hej hej!

Jag har köpt ett paket burgul blandat med minispaghetti av märket Midyat. Det står dock inte hur jag ska tillaga detta, vill nämligen veta hur jag ska göra för 2-4 personer.

Svar: Hej gumman,
Häll i 2 glas vatten i en kastrull.
Tillsätt allkrydda, en tärning kycklingbuljong och låt koka upp.
Tillsätt två glas bulgur (samma glas som du använde när du hällde i vatten) och ett glas ytterligare vatten. Låt koka och sänk värmen direkt efter.
Låt puttra i ca 10 minuter tills att allt vatten reducerats och rör om.

Du märker när den är klar. )=)

Lycka till =)
Melissa

2013-01-07 @ 14:34:44
Postat av: sandra

Hej Melissa,

jag har mailat dig men ännu inte fått något svar..hoppas du kan svara snart!

/Sandra

Svar: Hej gumman,jag håller på går igenom alla mail nu. Ursäkta om du har fått vänta.
Kramis
Melissa

2013-01-07 @ 16:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0