Matprogram på TV

Hel alla fina!
Hoppas ni mår fint?
Själv är det lite segt här hemma. Jag är inte helt frisk, men inte riktigt sjuk heller. Jag pendlar lite upp och ner känns det som, men det beror säkert på vädret. Något som gör mina dagar är dessa härliga matprogram på TV! Jag älskar Master Chef USA, UK, Australia, och Sverige. Det är helt underbart att titta på dessa kockar och skåda passionen i deras matlagning. Jag blir verkligen super glad och alldeles varm om hjärtat.
 
 
  
Kockarnas kamp  hade premiär igår! =)
Hela Sverige bakar har premiär den 20 september! Det får vi inte missa!
 
Vad tycker ni om matprogrammen på TV? =)
 

Kram,
Melissa

Kommentarer
Postat av: Me

Krya på dig sötis!

Svar: Tack snälla rara!<3
Melissa

2012-09-14 @ 19:47:38
URL: http://Http://simplelifeinthecity.blogg.se
Postat av: Linda

Du borde vara med :)

Svar: Dessvärre sumpade jag min chans för två år sedan. <3
Melissa

2012-09-14 @ 22:15:31
URL: http://www.linnda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0