Glansiga naglar utan nagelack?!

Igår var jag förbi Skärholmen centrum för att shoppa lite.

Men det intressanta i min upplevelse, var de här tjejerna som säljer hud och nagelvård från märket Premier. De brukar stå nära Axelsson och foodcourt och fånga tag i folk som passerar förbi. Jag brukar oftast inte stanna så fort de kommer fram, men denna gång gjorde jag det.

Damen pratade på engelska och tog tag i mina händer å började trixa med händerna och naglarna. Hon tar bort mitt nagellack, filar, putsar naglarna och sen kom chocken. Mina naglar var mjuka som silke och började glänsa?! 

Hur som helst så köpte jag ett kit, skyndade mig hem och gjorde samma sak på resterande naglar.

Resultatet



Till vänster har vi olja som mjukgör nagelbanden och ger näring. Sedan har vi en bodybutter med 100% frukt.
Den sista till höger är en nagelfil med 3 olika steg, den blå filar bort döda hudceller, den grå putsar och vita tredje polerar samtidigt som den natuliga oljan från naglarna kommer till ytan. Avslutningsvis oljar du in nagelbanden. 

Produkterna skall räcka i ett år och behandlingen kan man göra 1 gång i månaden =)


Kommentarer
Postat av: katti

Var försiktig med olika produkter för naglar som du inte köper från utbildade nagelterapeuter =)

2010-01-25 @ 22:03:40
URL: http://mclean.blogg.se/
Postat av: Melissa

Hej Katti



Tack för tipset!



kram,

Melissa =)

2010-01-25 @ 22:59:19
URL: http://mellose.se
Postat av: Anonym

hej.. vad kostade kittet? kunde man köpa endast nagelfilen, vad kostade den isånnafall?

2010-01-25 @ 23:25:52
Postat av: Melissa

Det går inte att bars köpa filen. De sa att de hade erbjudande 300kr för hela kittet.



Med vänlig hälsning

Melissa

2010-01-25 @ 23:46:25
URL: http://mellose.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0